Kasze, ryże, fasole… czy można tu czymś zaskoczyć? Okazuje się, że tak, ale właśnie te innowacje
są najtrudniejsze do zakomunikowania. Zawsze zaczynamy od poznania produktu, jego cech charakterystycznych i właściwości.
Tak przygotowani zabieramy się za szatę graficzną opakowania,
a gdy ta jest dopięta na ostatni guzik nadchodzi czas
na inne działania.
Wiadomo, że nic nie odda walorów produktów kulinarnych tak,
jak dobrze zrobione zdjęcie. Dlatego każdy nowy produkt Cenos wrzucamy na fotograficzny ruszt.
W naszym studio przygotowujemy także sesje sezonowe: wielkanocne
i bożonarodzeniowe, więc smakowitym tematom nie ma końca.
Wystartowaliśmy od zera – i choć działaliśmy organicznie mamy oddane grono fanów, które
„Cenos Inspiruje”, jak głosi nazwa fanpage’a. Społeczność zgromadziliśmy nie tylko na fanpage’u, ale także
w kipiącej od pomysłów grupie „Sprytne kulinarne inspiracje”. To dla nich zorganizowaliśmy niejeden konkurs oraz angażujące współprace z blogerami.
Umiemy w klasyczny BTL, a Cenos często z tego korzysta. Stworzyliśmy mnóstwo materiałów drukowanych: od ulotek produktowych po różnorodne materiały POS,
które znalazły się
w tysiącach punktów sprzedaży w całej Polsce. Nie cofamy się też przed wykorzystaniem klasycznego ATL-u – jesteśmy odpowiedzialni m.in. za ogłoszenia prasowe marki.
Jak wykorzystać w kuchni kolejną fasolową nowość, np. fasolkę orzełek? Dzięki naszym filmom instruktażowym okazało się, że z Cenosem kuchnia jest nie tylko dla orłów! Wszystkie filmy przygotowaliśmy oczywiście w naszym Studio.
przejdź do studiaDziałając kompleksowo, również sprawą kalendarza zajęliśmy się od A do Z. Można w nim znaleźć oryginalne przepisy, zdjęcia i inne smaczki naszego autorstwa.