Gdybyśmy mieli zrobić jeden katalog ze wszystkich ogłoszeń do prasy handlowej i kobiecej, które przygotowaliśmy dla marki Diamant, to miałby
on kilkaset stron. Niezliczona ilość nie oznacza oczywiście używania utartego szablonu. Stąd rozmaite warianty dopasowane do sezonowych produktów, akcji promocyjnej, layoutów opakowań i wielu innych.
Dla Diamanta zajmujemy się głównie działaniami wspierającymi
na Facebooku, tworzymy posty, wymyślamy konkursy i kreujemy wydarzenia. To jednak tylko część naszych realizacji w świecie online.
Stworzyliśmy nieskończenie wiele banerów, zajęliśmy się też kreacją książki w formie flipping booka oraz konkursowego landing page'a.
Pomagamy zaistnieć nowym produktom, korzystając z szeregu narzędzi. Od wysyłki do blogerek, przez banery internetowe, aż po wsparcie dystrybucji i ulotki dla handlowców. Wiemy, że aby zbierać słodkie owoce akcji trzeba działać wszechstronnie.
Konkurs konsumencki dla Konfitur-FIX spotkał się z ogromnym odzewem. Zadanie proste – nadesłanie przepisu, a specyfika produktu, czyli sezonowość tworzenia konfitur, pozwoliła nam na odświeżanie konkursu z kolejnymi tygodniami.
Wszystko po to,
aby utrzymać wysoką rotację produktów w sklepach. Wsparciem był szereg działań dodatkowych, m.in. kampania prasowa oraz stworzenie dedykowanych POS-ów, ułatwiających odsprzedaż
i zatowarowanie.
Dla marki Diamant przygotowaliśmy również kulinarny kalendarz, który trafił do szerokiej dystrybucji dzięki współpracy
z „Przyjaciółką”.
Znalazły się w nim nie tylko daty, zdjęcia i logo firmy – tę podstawę osłodziliśmy dodatkiem interesujących
i słodkich przepisów kulinarnych.
A na Wielkanoc wielka moc słodkich inspiracji! Stworzyliśmy dla marki Diamant książeczkę w postaci cyfrowej – flipping book w smakowity sposób zachęcał
do tworzenia wielkanocnych wypieków
z wykorzystaniem produktów naszego klienta.